Thursday, August 04, 2005

Pembukaan peti simpanan PetiSuam.

Assalamualaikum..

Semoga blog baru aku ni kekal untuk aku simpan article2 yang aku rasa menarik dan banyak memberi manafaat dalam mengasah otak aku untuk berfikir dan menilai pergolakan dan hayunan langkah kakiku di tengah khalayak atau di belakang khalayak.

Sebelum ni banyak sangat dah aku dapat article dan maklumat dari pelbagai sumber. Tapi masa berlalu. Ingatan kita terhadap sesuatu boleh kabur dan boleh hilang kalau ditinggalkan macamtu je.

So, aku rasa sekarang belum terlambat untuk aku mula simpan article2 dan maklumat2 yang aku baca dan aku tulis sendiri dari pengalaman dan perbincangan dengan siapa saja.

Aku namakan blog ni PetiSuam sebab rasanya banyak artikel yang disimpan dan akan disimpan kat sini adalah berkaitan dengan issu2 semasa dan perbincangan2 yang hangat tapi kehangatannya tak tahan lama sebab kita mudah lupa. Maka tinggal lah semua tu kat belakang dengan kehangatan yang luntur. Suam.

Semoga segala kebaikan dan keburukan yang ternilai dari pembacaan dari maklumat2 yang aku terima serta perbincangan dan perbualan yang aku ikuti memberi manafaat dalam hidupku.

Semoga manafaat yang bakal dikecapi bukan untuk aku saja, bahkan menjadi kegembiraan bagi aku sekiranya boleh dikongsi bersama.

wassalam.

No comments: